15.8 C
Chania
Friday, April 26, 2024

Μ.Βολουδάκης: Ανάγκη στήριξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που συνδέονται με τον τουρισμό μέσω της σχεδιαζόμενης αναθεώρησης της ευρωπαϊκής νομοθεσίας για τα τουριστικά «πακέτα»

Ημερομηνία:

Ο Βουλευτής Χανίων της Ν.Δ. Μανούσος Βολουδάκης συμμετείχε στην κοινή συνεδρίαση της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής με την Επιτροπή Εσωτερικής Αγοράς και Προστασίας του Καταναλωτή του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου (IMCO). Η συνεδρίαση έγινε στο πλαίσιο της επίσκεψης στην Αθήνα αντιπροσωπείας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, με αντικείμενο την προετοιμασία των νομοθετικών δράσεων κατά το διάστημα στο οποίο η χώρα μας θα ασκεί την Προεδρία της Ε.Ε. (1ο εξάμηνο 2014).            Ο Μ.Βολουδάκης κατά την τοποθέτησή του, ανέφερε ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει να ξεπεράσει τις γραφειοκρατικές της αγκυλώσεις και να αποδείξει στους πολίτες ότι μπορεί να απαντά στα πραγματικά τους προβλήματα. Τόνισε ότι η διαπίστωση αυτή αφορά κατ’ εξοχήν την πατρίδα μας, η οποία διανύει τον πέμπτο χρόνο βαθιάς οικονομικής ύφεσης.

Ο Βουλευτής  Χανίων της Ν.Δ. τόνισε ακόμα ότι η δυνατότητα θετικής συνεισφοράς των νομοθετικών πρωτοβουλιών της Ευρωπαϊκής  Ένωσης πρέπει να αποδεικνύεται εμπράκτως. Ως παράδειγμα  συγκεκριμένης δράσης που πρέπει να αναληφθεί ανέφερε, μεταξύ άλλων, το εξής :  Τον περασμένο Ιούλιο, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσιοποίησε την πρότασή της  (http://ec.europa.eu/justice/consumer-marketing/files/com_2013_512_en.pdf) για την αναθεώρηση της Οδηγίας που διέπει την αγορά των τουριστικών «πακέτων». Όπως είναι γνωστό, μεγάλο μέρος της τουριστικής αγοράς, κινείται πλέον μέσω του τύπου αυτού των συμβάσεων, που συμπεριλαμβάνουν  και τα ονομαζόμενα πακέτα “all inclusive”.   Η σχεδιαζόμενη αναθεώρηση του ευρωπαϊκού θεσμικού πλαισίου δίνει έμφαση στην προστασία των καταναλωτών και στη διευκόλυνση των διαδικτυακών συναλλαγών. Σύμφωνα με το Μ.Βολουδάκη, οι  στόχοι αυτοί είναι ασφαλώς σημαντικοί, όμως η προσπάθεια εκσυγχρονισμού του σχετικού θεσμικού πλαισίου, θα πρέπει να συμπεριλάβει ρητά ως στόχο τη στήριξη των κατά τόπους μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Ο στόχος αυτός, κατά το Μ.Βολουδάκη, πρέπει  να επιτευχθεί μέσα στο πλαίσιο της ελεύθερης αγοράς, με διασφάλιση της δυνατότητας των  μικρομεσαίων επιχειρήσεων να συμμετέχουν ισότιμα στην τουριστική αγορά της περιοχής τους. Ο Μ.Βολουδάκης πρόσθεσε ότι μια τέτοια πολιτική, πέραν της ενίσχυσης της απασχόλησης και της δημιουργίας θέσεων εργασίας, στοχεύει και στην ανάδειξη και ενίσχυση της ταυτότητας των κατά τόπους κοινωνιών, απαραίτητο συστατικό της Ευρώπης διαχρονικά.

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Π. Πολάκης: «Μας ταΐζει σανό ο Μητσοτάκης!»

Σχολιάζοντας την κατάσταση με τις τιμές των καυσίμων, ο...

Η Ελλάδα καταγράφει το δεύτερο χαμηλότερο ποσοστό απασχόλησης στην ΕΕ

Το δεύτερο χαμηλότερο ποσοστό απασχόλησης στην ΕΕ καταγράφει η Ελλάδα το...